Ina's første fjelltur noensinne:)

Idag har jeg og Ina lekt fjellgeiter og dratt på fjelltur,Ina's første og det gikk så bra.Ina gikk hele veien opp selv med litt hjelp innemellom der det var bratt,men hun var så flinl.Hadde aldri trodd hun orket å gå hele veien selv,for man merker det som voksen også at det kan være tungt å gå oppover.

På toppen av dette fjellet var målet:) Bilde tatt fra soveromsvinduet til Ina.

Ina klar til å leke fjellgeit:)

Da var vi på vei...

Måtte av med jakke for det begynte å bli varmt.

Masse rare ting å utforske kan dere skjønne,her er det en stakkars maur som var interesant

Endelig på toppen og der var det masse mennesker som var på en deilig søndagstur:)

Utsikt over Kristiansund by:)

Ina sitter på det høyeste punktet å spiser gullfisk.Premie må man såklart få når man har vært så flink å gått opp hele veien selv:)

To fornøyde fjellgeiter etter dagens fjelltur:)

Neste mål nå er å komme seg på toppen av dette fjellet som dere ser der rett fram.Har vært der en gang før,men det er så lenge siden at jeg husker nesten ikke.Eneste jeg husker er at vi gikk opp langsiden der og jeg trodde vi var framme for hver nye topp vi kom på...Turen er ikke like lett som den vi har vært på idag med andre ord,så blir nok en tur hvor vi tar med bæremeis i tilfelle vil jeg tro.Fram til da,skal vi øve og øve med å dra på flere fjellturer som den idag så vi blir vandt:)

mammamarlene89

20.05.2012 kl.21:35

så flink hun er da :D Litt greit når de kan begynne å gå langt selv å utforske litt..

Mor Maya

20.05.2012 kl.21:47

mammamarlene89: Ja jeg var litt i tvil p åat hun orket å gå selv og tenkte kanskje ta med bæremeisen,men da hadde jeg ikke kunne hatt med sekk med godsaker og drikke i.Ikke lett når man bare er en med barn som skal på en slik utflukt:)

20.05.2012 kl.21:49

Ja må innrømme jeg var litt i tvil om dette gikk bra.Tenkte ta med bæremeisen,men da hadde jeg ikke fått med meg ryggsekken igjen...hehe Men det ordnet seg og jenta var super:)
Koselig. Spreke jenter:)

Mor Maya

31, Kristiansund

Jeg er ei jente på 31 år som er født og oppvokst i Kr-sund,en liten by ved det store hav.Her går hverdagen min i å være mamma,samboer og frisør. Jeg er en livsnyter og dagdrømmer og det kommer nok fram her:) Men jeg kommer til å dele litt av dagliglivet mitt,livet mitt som mamma til lille Ina Alise og selvfølgelig om Ina Alise her også.Rett og slett en mamma og Ina-blogg hvor jeg skriver om drømmene mine og det gode liv jeg lever:) Har en forkjærlighet for interiør,make-up og hår så blogger en del om det også så en helt ren mammablogg er det nok ikke.Håper dere liker det dere leser og ser:)